maandag, september 03, 2012

Zooooooooo.......

...... dat is lang geleden!

Maar inmiddels is de vakantie afgelopen en is het hoog tijd om weer eens wat van me te laten horen :)
En eigenlijk is er in onze vakantie een heleboel gebeurd. Een kleine samenvatting:

We hebben een heerlijke vakantie gehad in de Jura. In Nederland was het nog niet zo lekker weer, maar in de Jura hebben we heerlijk kunnen zwemmen in het meer en het zwembad. En toen we weer in NL kwamen, begon het hier gelukkig ook beter te worden. We hebben verder nog het één en ander geklust in huis en Tim en Bette zijn respectievelijk op zeil- en hockeykamp geweest...

Kleine meisjes worden groot en dat geldt zeker voor Bette.... vorige week stapte ze voor het eerst op haar fiets om naar haar nieuwe school in de stad te fietsen... ze had er ontzettend veel zin in en de eerste week is haar goed bevallen... ik vind het wel even wennen hoor..... geen kind meer dat tussen de middag thuis komt eten...



Sinds half augustus hebben we er een huisgenootje bij.........

Technisch gezien is het poesje van Bette en zij mocht dan ook de naam uitkiezen... uiteindelijk is het Gigi geworden..... in de praktijk is het echter zo dat ik degene ben die haar eten geeft en de kattenbak verschoont ;)

Verder heb ik een parttime baan gevonden bij een BSO organisatie als beleidsmedewerker communicatie. Ik ben net een weekje begonnen en het bevalt me uitstekend! Ik moet toch wat doen met al die tijd die ik nu over heb omdat er geen kind meer thuis is overdag....;)

En tot slot heb ik weer een online workshop in de planning!
Het is inmiddels bijna een traditie geworden, zo na de zomervakantie....
op 20 september zal er weer een online vakantielayouts workshop van start gaan
Ik moet nog even een paar laatste puntjes op de i zetten van een aantal layouts, zodat ik morgen meer kan laten zien. Nog heel eventjes geduld dus!


XXXM

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Moniek,

Gezellig je bent er weer .Leuk dat jullie een poesje hebben. Hier is er ook weer een kitten in huis.Stuur je nog wel een mailtje om mij aan te melden voor de vakantie layout workshop.

Groetjes Hedy

Anoniem zei

Hallo Moniek,

Gezellig je bent er weer .Leuk dat jullie een poesje hebben. Hier is er ook weer een kitten in huis.Stuur je nog wel een mailtje om mij aan te melden voor de vakantie layout workshop.

Groetjes Hedy

Chantal zei

Lekker dat alles weer zo op de rit is bij jullie en super dat je een baan hebt.

Ook mijn zoon Steven is net een week begonnen aan zijn middelbare school leven en het is inderdaad een hele verandering. Ik heb mijn uren gewijzigd en ben nu dagelijks om hlaf 4 thuis zodat ik kan helpen met huiswerk.

Ik ga weer gezellig meedoen met de workshop en heb er zin in!!

groetjes Chantal

heidi zei

Ha die Moniek,
Nou, da's toevallig, wij hebben ook een klein poesje erbij sinds augustus, een vondelingetje dat bij een studiegenoot van Iris aan kwam lopen.
Wel fijn toch dat de kinderen allemaal weer naar school zijn, alles back to normal! Ik spreek je snel, ben heel nieuwsgierig hoe je baan je bevalt...
groetjes van Heidi