woensdag, januari 26, 2011

NIEUWE ONLINE WORKSHOP LAYOUTS PART 2

Vorig jaar heb ik mijn eerste online layouts workshop gegeven en ik heb gemerkt dat hier veel interesse voor is. Vandaar dat ik deze workshop nogmaals aan ga bieden. Deze workshop Layouts part 2 is helemaal nieuw, ik heb voor deze workshop dus nieuwe layouts gemaakt, die nergens anders te zien zijn geweest en te zien zullen zijn. Ze zijn exclusief voor deze workshop gemaakt. Tijdens deze workshop zal ik dieper ingaan op mijn manier van scrappen en zal ik steeds aangeven wat mijn ideeën zijn achter een layout.
De workshop duurt 7 dagen en elke dag zullen de deelnemers een nieuwe layout met schets en uitleg krijgen.

Hier al vast een kleine sneak:










de kosten voor deze workshop bedragen €7,50 en de workshop zal starten op donderdag 17 februari.
wanneer je mee zou willen doen, stuur me dan een mailtje: moniekjannink@planet.nl



XXXM

Geen opmerkingen: