zaterdag, augustus 28, 2010

nieuwe online workshop vakantie-album

er is mij al regelmatig gevraagd wanneer de volgende online workshop gaat beginnen en ik kan jullie met veel plezier melden dat deze op maandag 20 september van start gaat!







Wat is precies de bedoeling?
Tijdens deze workshop gaan we een heleboel vakantiefoto's verwerken.
Ik heb met mijn zomervakantiefoto's een 12x12 vakantie-album gemaakt met daarin grotendeels spreads, maar ook een paar enkele layouts.

Jullie krijgen uiteraard mijn pagina's te zien, maar ook schetsen en suggesties om deze schetsen aan te passen aan je eigen foto's. Ik geef uitleg over de manier waarop ik tot een bepaalde layout ben gekomen en ik geef bepaalde ideeën en tips om van een spread en het album één geheel te maken.
Voor mijn vakantie-layouts heb ik gebruik gemaakt van een American Crafts album en mijn pagina's zitten dus in page-protectors, maar je bent geheel vrij in de keuze van je album.

Je hoeft uiteraard voor deze workshop niet persé zomervakantiefoto's te gebruiken. Wanneer je veel foto's hebt van een ander soort vakantie, een bruiloft, een verjaardag of wat dan ook, dan kun je deze natuurlijk óók voor deze workshop gebruiken.

De workshop start dus op maandag 20 september en duurt 2 weken. Gedurende deze 2 weken maken jullie 10 layouts (grotendeels spreads). De kosten voor deze online workshop bedragen €10,-.
Wanneer je geïnteresseerd ben, stuur dan een mailtje naar: moniekjannink@planet.nl en dan krijg je van mij verdere informatie.







XXXM

Geen opmerkingen: