maandag, augustus 16, 2010

de vakantie is weer voorbij....



alles is hier bijna weer normaal..... vanmorgen is Bette weer naar school gegaan en ze had er echt weer zin in. Ze lijkt op haar moeder :) ook ik ging altijd graag naar school en nog steeds zou ik best weer iets willen gaan studeren.... wie weet komt dat er ooit nog eens van.
Tim heeft nog een weekje vrij, Hij moet volgende week maandag zijn boeken ophalen en begint dan dinsdag. Hij heeft er een stuk minder zin in.... dat heeft hij dan weer van zijn vader :P

De afgelopen 6 weken vakantie zijn heerlijk geweest. We zijn 3 weken naar de Provence geweest. We zouden er eerst maar een week blijven, maar we hebben steeds bij kunnen boeken en zijn er uiteindelijk 2,5 week gebleven. Zo goed is het ons bevallen:


Lac de St. Croix



uiteraard moest ik ook weer naar de lavendelvelden. Die geur en die mooie paarse kleur! Heerlijk!
we hebben een paar keer een waterfiets (met tobogan!) gehuurd op het Lac de Castillon. Tim en Bette waren helemaal door het dolle heen.

de Gorges du Verdon, werkelijk adembenemend! Voor mij is dit absoluut het mooiste stukje Frankrijk dat ik ooit heb gezien. ik wil hier zeker nog eens naar terug....

Bette en Tim zijn echte waterratten en hebben de hele vakantie gezwommen, gevaren en rondgedobberd.

Ik heb weer heel veel foto's gemaakt en daar moet uiteraard een vakantie-album van worden gemaakt. Ik ben van plan om hier een voorbeeld van te maken dat zal dienen als voorbeeld voor mijn volgende online-workshop. Deze zal in september gaan beginnen, maar veel meer kan ik er op dit moment nog niet over vertellen. Ik moet eerst het voobeeld maken, maar houd mijn blog in de gaten, want binnenkort meer.......

XXXM


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jippie!! Weer een blogje van je! FIjn dat je het zo leuk hebt gehad op vakantie! En ik ben heel nieuwsgierig naar je vakantie-album workshop!!
Ik houd je blog in de gaten!
Gr, Sandra

Anoniem zei

super foto´s vooral die paarse van de lavendel en je kids groeien echt hard. Maar ik doe zeker mee met je online workshop. Maar erst ge ik zelf opstap......... gr yvonne

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Hey Monique,
Misschien zijn we elkaar wel onbewust tegengekomen in de Provence. Wij zijn nml. ook daar geweest - voor ons de eerste 3 weken van de vakantie vanaf 23 juli t/m 9 augustus. Ook wij hebben op Lac de Castillon gewaterfietst ;-) en we zijn bij Lac de St. Croix geweest. Ook de Verdon van dichtbij gezien, helaas de lavendel was bij ons al weg ;-(

Ben benieuwd naar je vakantie-album

Groetjes,
Jolanda
(we hebben elkaar als eens tijdens een KKD ontmoet)