woensdag, april 07, 2010

nieuwe online workshop: LAYOUTS!

Ik heb al een paar keer een verzoek gekregen of het ook mogelijk zou zijn om een keer een (online) workshop te geven waar nu eens een keer geen mini-album wordt gemaakt, maar waar gewone 30x30 layouts worden gescrapt. Ik heb er een tijdje over nagedacht en heb inderdaad een online workshop in elkaar gedraaid waar jullie alleen 30 x 30 layouts gaan maken...

het idee is als volgt:

in deze workshop krijgen jullie van mij 7 30x30 layouts te zien, die ik nergens anders heb laten zien of ooit zal laten zien. Ik heb 7 layouts speciaal voor deze workshop gemaakt. Jullie krijgen deze layouts dus exclusief te zien!
Daarnaast krijgen jullie van mij een schets van elke layout met daarbij schetsen die gebaseerd zijn op de originele schets om te laten zien hoe je een schets aan kunt passen aan je eigen formaat foto's.

Daarnaast zal ik uitgebreid uitleggen hoe ik tot het ontwerp van de desbetreffende pagina ben gekomen. Ik zal jullie de "tips en trucs" geven die ik graag gebruik bij het maken van een layout.

Deze workshop begint op maandag 26 april en duurt vervolgens 7 dagen. Elke dag krijg je dus een nieuwe layout te zien met de bijbehorende schetsen en uitleg.
De kosten voor deze workshop bedragen € 7,50
Wil je graag meedoen? Mail dan naar moniekjannink@planet.nl


Hieronder een paar fotootjes om jullie alvast een beetje lekker te maken :)













XXXM

4 opmerkingen:

Unknown zei

het ziet er allemaal heel belovend uit. Leuk idee ook, succes.

Scraplfs Kirs

p.s. zin in een kopje thee?

Anoniem zei

Hoi, ik heb me net opgegeven!! De sneaks zien er al heel gaaf uit, ben zo benieuwd! Is het al 26 april?
Groetjes Sandra

Inge Geerts zei

Hallo Moniek,

Leuk idee. Ik denk dat ik mee ga doen. Wil voor de kinderen een album maken van de basisschool periode en daar komen zulke layouts goed van pas!

Groetjes Inge

Christa zei

Hoi Moniek ! Ik had me al via de mail bij je opgegeven. Nu lees ik hier de reactie van Inge en voor mij geldt dus precies het zelfde : de laatste tijd ben ik eigenlijk alleen maar kaarten aan het maken . maar ik wil dus ook al heel lang een basisschool-album maken van onze oudste dochter die nu in de 1e brugklas zit. Dus deze workshop komt voor mij heel goed uit ; dan ga ik eindelijk weer eens LO's maken ! Daar is jaren geleden deze hobby voor mij mee begonnen.....
Creatieve groetjes van Christa.