zondag, januari 04, 2009

een nieuwe start .......

2008, en dan met name de laatste maanden, is niet mijn jaar geweest. Maar dit nieuwe jaar geeft me het gevoel dat ik een frisse nieuwe start kan maken.

2008 is voorbij ............. haaaallllooooooooooooooo 2009!

Vanaf nu ga ik het scrappen weer een beetje oppakken en in ieder geval proberen om mijn blog weer wat regelmatiger bij te houden.... zo ken ik een aantal mensen (nee, ik noem geen namen :) ) die Raemon behoorlijk zat waren!

Daarom hierbij een paar foto's van de afgelopen kerstvakantie:





Nicht Esmée heeft een paar daagjes bij ons gelogeerd tot grote vreugde van Tim en Bette. Ze zijn dol op haar en hebben haar werkelijk geen moment rust gegund ;) Ik denk dat ze de laatste dagen van haar Kerstvakantie nodig heeft gehad om bij heeft te komen.....





Ik ben een echte Hollandse meid en dol op schaatsen. Gelukkig hebben Tim en Bette het ook en ze waren helemaal door het dolle heen toen het ijs dik genoeg was om op te schaatsen. Tim was helemaal gelukkig dat hij nu eindelijk ook eens op natuurijs kon schaatsen ;)
Ook ik heb mijn schaatsen uit het vet gehaald en inderdaad.... je verleert het nooit!






We hebben Oud en Nieuw in Duitsland bij Remco en Petra gevierd. We zijn daar heerlijk verwend met goede wijn, overheerlijk eten en ouderwetse gezelligheid.

We hebben een heerlijke kerstvakantie gehad en ik ben in ieder geval weer helemaal opgeladen voor het nieuwe jaar!

XXXM



3 opmerkingen:

Helga zei

Hai Moniek,

De allerbeste wensen voor het jaar 2009 voor jouw en je familie.

gr.helga

Christiane zei

happy new year!! miss you!!

Nellie Hulsman-Lodders zei

Je bent er weer! De aller, aller, ALLER beste wensen voor 2009! Een nieuw jaar, een nieuwe start.

Leuke foto's! Ziet er allemaal zo heerlijk Hollands uit!

Dikke zoen,
Nellie