donderdag, november 27, 2008

Raemon Sluiter

Naast voetballen heeft Tim een nieuwe passie: tennis. Sinds september zit hij op tennisles en hij vindt het helemaal fantastisch. Na zijn eerste les vroeg hij al of hij ook wedstrijden kon spelen ;)

In de herfstvakantie was er een sponsortoernooi georganiseerd op de tennisvereniging om o.a. geld binnen te halen voor KiKa. Iedereen kon Tim sponsoren en een bepaald bedrag per gewonnen game betalen. Ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen met het aantal gewonnen games voor Tim, maar in totaal heeft hij toch € 65,- opgehaald!

Gisteren kwam Raemon Sluiter op de tennisvereniging om namens KiKa de cheque in ontvangst te nemen. Tim was vantevoren al helemaal enthousiast, want de tennisleraar had verteld dat Raemon Sluiter de beste tennisspeler van Nederland was. Hij was een beetje teleurgesteld toen hij hoorde dat Raemon al gestopt was met tennissen, maar gisterochtend heeft Raemon Sluiter aangekondigd dat hij weer gaat spelen! Hij heeft er nu dus een grote fan bij!





(Raemon had een blauw oog..... zou Fatima hem met een hockeystick hebben geraakt???)

XXXM

3 opmerkingen:

scrappy jen d zei

Wat een heerlijke sport is het toch! Fijn, dat jullie zoon zooo enthousiast is! Leuk, dat zijn favoriete speler echt weer gaat tennissen!
Enne...wat een SUPER-BEDRAG!
Goed gedaan, hoor!
Was de SAG leuk? Ik heb het zo GEMIST!!!!
Maar goed....ik kon de goede Sint echt NIET in de steek laten!
Fijne avond,
groetjes, Jen.

Anoniem zei

hoi moniek


je workshop was weer leuk bij doe a ding

als er weer eens eentje komt in het nieuwe jaar ben ik erbij :)


groetjes yvonne

heidi zei

hihi, zou dat betekenen dat het geen goede combinatie is, een tennisser met een hockeyster?
Dan wordt het niets met koppelplannetjes tussen jouw Tim en mijn Esther, vrees ik!

Maar wat straalt hij op de foto, ik zie gewoon hoe enthousiast hij is...
weer een leuk onderwerp voor een layout;-)