woensdag, november 05, 2008

Laat de kerst maar komen.....


Helemaal geïnspireerd door Ali, heb ik voor de blog van Scrapbookmate een December album gemaakt. Omdat we eerst Sinterklaas vieren, en ik pas daarna met de kerstvoorbereidingen ga beginnen, start mijn album op 10 december en heb ik ook de dag na Kerst toegevoegd. Het album is zelfgemaakt en ik heb mijn favoriete kerstpapier van dit jaar ervoor gebruikt: October Afternoon!






















































































































































































































Laat de Kerst maar komen, ik ben er klaar voor!
XXXM









































8 opmerkingen:

Angelique zei

Ziet er prachtig uit!

Anoniem zei

Hallo moniek...wordt dit ook een workshop????? ben even nieuwsschierig..... lieve groeten van yvonne

Diana Besemer zei

Super album!

scrappy jen d zei

Hoi Moniek,

Wat een schattige kerst-album!
Prachtig papier, hoor!
Dat gaat een hele mooie worden!
Groetjes,
Jenny.

Anoniem zei

is een leuk album geworden moniek

heb me vandaag opgegeven voor een workshop bij marlous de 25ste
zie dan dan

groetjes yvonne uit zwartewaal

Anoniem zei

Inderdaad weer een prachtig album, en ben ook nieuwsgierig geworden of je ook nog weer een kerst-workshop gaat geven? Het album van vorig jaar is nl. zo leuk geworden en wordt nog regelmatig even doorgekeken.

Ik hou je site goed in de gaten!!!

Ingrid

Anoniem zei

Beste Moniek, ziet er heel gaaf uit! En ja, ik heb vorig jaar een dec album gemaakt nav Ali's inspiratie toen..... PS: het is echt leuk om al 1 dec te beginnen hoor (mijn Sint foto's staan gewoon op iets neutraler papier en het geeft zo'n leuk beeld van een hele maand feestelijke activiteiten..... maar dat is natuurlijk persoonlijk). Veel plezier ermee. Jou kennende wordt 'ie prachtig!!
Groeten van Stefanie (Kwintsheul)

Marianne Hope zei

En erg leuk album! En die papiere zijn om te vreten leuk. Veel pleezier ermee en een leuke "voor-kerst-tijd"