maandag, september 08, 2008

update.......

Het toeval wilde dat ik nét de zaterdag voordat Flipje overleed, was begonnen aan een layout over Bette en haar konijnen. Foto's van Flip en Vlek hebben we méér dan genoeg, want ze waren Bette's favoriete fotomodellen ;) maar een layout had ik eigenlijk nog niet van ze gemaakt. Alsof ik het onheil voelde naderen........

Deze layout heb ik gemaakt voor de blog van Scrapbookmate, met het nieuwe Sonoma papier van Scenic Route. Hélémaal in mijn favoriete kleuren: roze en groen!




En inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter met Tim en Bette. Kinderen gaan heel anders met verdriet om dan volwassenen. Het ene moment zijn ze intens verdrietig om Flip, maar een tel later zijn ze alweer druk aan het spelen.... gelukkig maar!

XXXM

2 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Wat een geweldige layout weer Moniek en ook in mijn favoriete kleuren :)!!

Groetjes, Renata

Anoniem zei

Fijn dat het weer beter gaat met T en B!! Mooie foto van Bette trouwens.

Groetjes, Mirjam