woensdag, september 10, 2008

Scrap-a-ganza!

Op 14, 14 en 16 november wordt in Haarlem de volgende (mini) Scrap-a-ganza gehouden en hebben jullie dit al gezien........




Inderdaad! Ik zal ook een workshop geven :)

En als DT hebben we een album track voorbereid. We gebruiken verschillende lijnen van Basic Grey door elkaar en je zult zien dat de meeste lijnen eigenlijk heel goed bij elkaar passen. Ik heb mijn voorbeeld gemaakt met foto's van de afgelopen zomervakantie, maar als je een ander onderwerp voor je album wilt kiezen, dan kan dat uiteraard ook!

Het idee achter deze album track is, dat je tijdens deze workshop vooral scrapt. Dus geen ingewikkelde technieken, geen moeilijke ontwerpen, want de nadruk ligt echt op het wegwerken van een flinke stapel foto's. Het is de bedoeling dat je aan het eind van deze workshop met een album vol layouts naar huis gaat..... en wie wil dat nou niet!?

Ik zou zeggen...... schrijf je in, dan zie ik je daar ;)

XXXM

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Geweldig voor je, Moniek!
Dat je tussen al deze gerenomeerde mensen staat!
Ik hoop te komen, maar het hangt nog even van mijn zieke kind af....
Het lijkt me super-cool weer eens op een SAG te zijn!
Groet,
Jen.