zaterdag, maart 08, 2008

Total blissssssss................




Er is geen betere manier om de dag goed te beginnen:






Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe koffiemok :)

Hier kan écht een hele sloot koffie in!

Toen wij vorige week in Heidelberg waren, heb ik staan kwijlen bij deze mokken, maar ze toen niet gekocht in het kader van mijn motto voor 2008: back to basics....... ;)

..... laat het maar aan Petra over om dit opgemerkt te hebben en mij gisteren hiermee compleet te verrassen!

XXXM

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En bij star bucks hebben ze echt lekkere koffie die erin kan hihihihi............gr yvonne

Tjeerd en Kiki zei

Ha die mok heb ik ook.... de koffie smaakt nu extra lekker he :-)

Priscilla Waker zei

Ik vind die mokken van starbucks heeeeerlijk.. ik heb er zelf ook 2 :) MmMmm ik ga voor mezelf maar eens een koffie verkeerd maken !