maandag, december 10, 2007

Zingen met Sinterklaas.......

De goedheiligman is - gelukkig, want Bette was helemaal hyper - allang weer naar Spanje vertrokken, en hier kom ik dan toch nog met een paar Sinterklaasfoto´s. We hebben een heerlijk avondje gehad waarop Tim en Bette vreselijk verwend zijn.






Zo heeft Bette onder andere een karaokeset voor op de Playstation gekregen van Sinterklaas Anthony. Maar ik geloof dat papa en mama het nog leuker vonden dan Bette zelf :)




Ik zal meteen verklappen dat ik niet echt een mooie zangstem heb, en dan druk ik me nog mild uit ;) maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit. Het is gewoon heerlijk om te zingen, ook al klinkt het niet altijd even zuivertjes......

Remco en Petra waren afgelopen weekend een avondje bij ons op bezoek en ook daar hebben we de karaokeset tevoorschijn gehaald. Van Remco wist ik wel dat hij graag zong, maar het bleek dat hij het ook echt goed kon!



Petra en ik waren iets minder bij stem die avond, maar dat mocht de pret niet drukken ;)
En ja...... ze is weer zwanger!
(en dan heb ik het niet over mezelf!)


Kortom we hebben dolle pret met Bette´s nieuwe kado.

Dank u wel Sinterklaasje!

XXXM


4 opmerkingen:

Unknown zei

Oh heerlijk, uit de bol gaan. Zeker dat jullie zelf meer plezier hebben aan de karokeset dan je kids!
scraplfs Kirs

Tjeerd en Kiki zei

Superleuk! Zo'n set hebben wij ook gehad toen de kids kleiner waren, dikke pret!!

Aukje zei

Karaoke, pfff.
Schijnt dat wij dat ook gaan doen in januari.
Dan gaan we nl een midweek weg met de hele familie, omdat mijn ouders 55 jaar getrouwd zijn.
Leuk de foto's. de gezelligheid straalt er vanaf.

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat een dolle boel! Weet je zeker dat de Sint het kado voor Bette heeft gekocht.....?!