zondag, oktober 28, 2007

Getagged..............





Ik ben (een paar dagen geleden al....) getagged door Aukje, maar door alle bezigheden in onze herfstvakantie was ik er maar niet aan toegekomen....

Dit zijn de regels:
- link door naar de "tagger" met de regels
- vertel 6 of 7 dingen over jezelf, waar je dankbaar of blij mee bent
- kies anderen uit om te taggen
- laat een comment achter zodat zij weten dat ze getagged zijn.


1. Ik ben heel erg dankbaar voor het feit dat mijn ouders allebei gezond zijn. Dat ze volop in het leven staan en het heel erg druk hebben met schilderen, bridgen, tennissen, zingen en nog veel meer dingen die ik niet eens weet..... maar gelukkig hebben ze het nooit te druk voor een logeerpartijtje van Tim en Bette.
2. Ik ben heel erg dankbaar voor het feit dat JP, Tim en Bette gezond zijn. Zonder een goede gezondheid doet de rest er eigenlijk niet meer toe...
3. Ik ben heel erg blij dat er koffie bestaat. Ik weet niet hoe ik de dag zou moeten beginnen zonder 2 of 3 grote mokken vol!
4. Ik ben heel erg blij omdat JP mijn fiets weer heeft gerepareerd. Ik denk er nooit zo bij na, maar toen ik opeens niet op mijn fietsje kon springen, merkte ik pas hoe veel ik ´m eigenlijk gebruik (en hoezeer ik ´m dus miste!!)
5. Ik ben heel erg blij met mijn wasmachine. Ik zou er niet aan moeten denken om al die was met de hand te moeten doen! Om het helemaal mooi te maken zou er ook nog een strijkmachine moeten bestaan.....
6. Ik ben blij én dankbaar dat ik deze beproeving weer doorstaan heb ;)


En tot slot tag ik de volgende dames ;)
het spijt me zeer als ik jullie hier wellicht niet al te blij mee maak. Dankbaar zullen jullie me hiervoor vast niet zijn.... maar goed Roelien, Diana, Heidi, Nellie en Kirsten... nu mogen jullie!!!

XXXM

1 opmerking:

Aukje zei

Wat leuk dat je er aan mee hebt gedaan.
Leuk om te lezen.
En die header lukt nog steeds niet!