donderdag, september 06, 2007

Even wennen.........

Ik geloof dat ik last heb van een PostVakantieDip...... het lijkt wel of ik maar niet kan wennen aan mijn gewone leventje. Ik dacht dat het wel goed zou komen als Tim en Bette weer naar school zouden gaan. Dan zou de oude vertrouwde routine vanzelf terug komen...... Niet dus!
Ik heb het gevoel dat ik alles vergeet en af en toe als een kip zonder kop rond loop. Het is ook net alsof ik het allemaal net niet echt meemaak........ Het lichaam is er wel, maar de geest is nog in vakantie-mode......

Ook het bloggen wil nog niet erg lukken en dat komt grotendeels omdat ik helemaal nog niet aan scrappen heb gedacht! Mijn toestand is echt ernstig dus! ;)
Deze PVDip mag niet te lang duren........... anders krijg ik afkickverschijnselen...... :)

Tijdens mijn vakantie heb ik van een verschillende mensen een aantal vragen gekregen over het interactieve-chipboard album:

Mijn album bevat 8 foto´s, omdat ik ook wat plaats heb gebruikt voor journaling. Mocht je niet zoveel willen journalen dan kunnen er 10 of 11 foto´s in. Maar mocht je meer foto´s van een bepaald onderwerp hebben, dan is het mogelijk om het albumpje tijdens de workshop uit te breiden met wat extra pagina´s. Dat is juist het leuke aan een interaktief album!
Je krijgt tijdens de workshop een pakketje met heel veel chipboard en hiermee kun je je album eventueel uit breiden.

XXXM

1 opmerking:

heidi zei

Geen paniek, ook ik herken dat 'heel-erg-duk-zijn'en nergens-aan-toe-komen'gevoel van na de vakantie. Het is vast snel weer over nu iedereen weer in een vast ritme komt...!