zondag, juli 01, 2007

Uitdaging....

Samen met een paar (scrap)vriendinnen zit ik in een klein groepje waarin we elke maand een uitdaging aangaan. De afgelopen maand was de eerste uitdaging: scrap een mislukte foto.Sinds ik een digitale camera heb, gooi ik de mislukte foto´s meestal meteen weg, maar zo af en toe heb ik toch foto´s die niet helemaal gelukt zijn en die ik tóch bewaar bij gebrek aan foto´s die wél gelukt zijn. Deze foto van Bette is er zo eentje. Ik had eigenlijk geen foto´s van haar die gelukt waren terwijl ze haar rondjes aan het rennen was tijdens de sponsorloop.

Toch wilde ik dit hele gebeuren graag scrappen, omdat ze zo heerlijk vastbesloten en fanatiek was om zo veel mogelijk rondjes te rennen.... deze uitdaging kwam dus precies op het juiste moment:




En ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor mijn schoonzusje die morgen jarig is:





XXXM

2 opmerkingen:

Nicole zei

Moniek de LO van Bette is echt geweldig...en een actie foto is toch eigenlijk nooit mislukt...

gr Nicole

Nellie Hulsman-Lodders zei

Ik vind het zo'n schitterende layout, Moniek! De foto zegt zo veel van de actie op dat moment! PRACHTIG!