dinsdag, mei 15, 2007

Clear stamps

Mijn clear stempels had ik tot nu toe allemaal in gripzakjes in een doos zitten. Erg onhandig en totaal onpraktisch :) Ik had al diverse mensen gezien met een heel handig opbergsysteem in een ordner met geplastificeerde bladen waar de stempels opgeplakt werden. Echt heel handig, maar ik heb geen lamineermachine en om er hier nu speciaal eentje voor aan te schaffen, vond ik toch een beetje teveel van het goede. Dus ik bleef maar een beetje doormodderen met mijn gripzakjes.

Tot ik pas geleden op het forum van Royallemon las over iemand die haar clearstempels in plastic hoesjes van de HEMA had. Toevallig heb ik die ook ooit eens aangeschaft, en na flink zoeken, kwamen ze dan toch boven water. Het zijn A5 formaat plastic envelophoesjes die aan de achterkant dichtgaan met klittenband. De meeste clearstempelsheets die ik heb, passen er precies is:










Ik heb ze gebonden met inbindringen en er een kaft van dozenkarton voor gemaakt.
Zo heb ik mijn eigen superhandige en ontzettend praktische clearstempelboek :)


XXM

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Monique,
Ik heb dezelfde envelopmappen in gebruik voor o.a mijn clearstamps, alleen dan in A4 formaat. Hier passen de grote Technique Tuesday clearstamps bijvoorbeeld ook precies in.
Het werkt ideaal en ze zijn niet echt goedkoop maar hun geld dubbel en dwars waard.
Groetjes,Simone

Unknown zei

He dat is toevallig, gisterenavond was ik bij mijn scrapvriendin en ze had ook die Hema-map, ook gevuld met clearstamps. Echt heel superhandig...dus het wordt een rit naar Hema!

en mooi LO gemaakt (in vorig topic)

scrapgroetjes Kirs

Diana Besemer zei

Wat een handige mappen, ik zal ook eens bij de Hema gaan zoeken. De kleine setjes heb ik in cd-hoesjes maar de grote sets passen daar niet in. En zo kan je er nog iets leuks van maken.

heidi zei

Ja het is vaak een beetje tobben met alle spulletjes die we verzamelen he? Hoe berg je alles overzichtelijk en handig op...
Ik heb mijn clearstempels in doorzichtige cd-doosjes. Alleen de grote swirls passen er niet in en die zitten nog in de originele verpakking. Maar de hoesjes die jij gebruikt zou het moeten passen, dus misschien maak ik er nog zo'n mapje bij!

Nicole zei

De lamineermachine heb ik inmiddels voor mijn verjaardag gekregen maar ik vind dit idee toch ook wel heel erg leuk. Weer een goede reden voor een bezoekje aan de HEMA misschien... ;-)