dinsdag, februari 06, 2007

Online workshops!


Mijn eerste online workshop is gisteren van start gegaan en gelukkig loopt het wat mij betreft helemaal naar wens. Voor mij was het de eerste keer dat ik dit helemaal zelf heb opgezet en eerlijk gezegd ben ik niet zo´n ster met internet en computers, dus ik ben helemaal tevreden dat dit naar mijn zin is gegaan :)

Dat geeft mij in ieder geval vertrouwen om voor mijn volgende online workshop een wat groter projekt te kiezen: Een week uit het leven van mijn kind.
Mocht je geïnteresseerd zijn, lees dan hier verder.....


XXXM

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Moniek,

destijds heb ik deze workshop bij jou (online) gevolgd bij Piens. Ik vond dat je het hartstikke leuk en goed deed, je gaf veel uitleg en goede tips. Dus niet twijfelen: je kan het best!!!
Groetjes Betty Boop