maandag, november 06, 2006

Vergeten.....



Ik wou iedereen nog even heel erg bedanken voor alle leuke reakties op mijn kaarten :)
Ik moet bekennen dat ik daarna nog een halve kaart heb gemaakt, maar veel verder ben ik niet gekomen.....

Ik wou nog even een paar vraagjes beantwoorden die in de comments werden gesteld:

Ik gebruik altijd Bazzill voor mijn kaarten. Gewoon omdat ik de struktuur veel mooier vind dan de vaak gladde kant en klaar kaarten. Het formaat verschilt daardoor meestal, maar ik heb wel een voorkeur voor vierkante kaarten....
Ik ben een half jaar lang lid geweest van een 6x6 kit van self-addressed. Hierin zaten vaak kaarten met enveloppen en die ben ik nu een beetje aan het opmaken.

Hoera en Hugo heb ik met afwrijflettertjes van Mecanorma erop gemaakt. Deze afwrijflettertjes zijn soms nog te koop bij kantoorboekhandels.

XXXM

Geen opmerkingen: