vrijdag, oktober 20, 2006

Herfstvakantie!

Tim en Bette hebben herfstvakantie! Ze hebben er allebei zin in, want komende week hebben ze een ongekende luxe: zowel papa als mama zijn de hele week thuis! Heerlijk! Ook ik heb er helemaal zin in! Geen gehaast ´s ochtends en allemaal leuke dingen doen! Alleen misschien niet helemaal voor papa, want hij moet tussendoor ook nog een beetje klussen :)
We gaan volgende week in ieder geval een dag naar de Efteling met z´n vieren en verder gaan Tim, Bette en ik met Mirjam en Kristian afhankelijk van het weer, óf een dagje naar de Blijdorp óf een dagje naar de Speeldernis..... Het zal allebei ontzettend leuk worden :)

Ik heb nog twee layouts gemaakt, de afgelopen dagen. Toevallig allebei over lezen. Deze eerste gaat over ons nichtje Esmée, die zodra ze de kans krijgt, heel graag voorleest aan Tim en Bette.



De tweede gaat over Bette en het feit dat ze zo ongeveer alles leest wat los en vast zit. Tot mijn grote schrik heb ik een zwart inktpad op deze layout laten vallen #$&%$_&%(
Ik baal er vreselijk van, maar ik heb (nu) geen zin om ´m opnieuw te maken.....



Tot slot nog een antwoord op 2 vragen over mijn quoteboekje:

De gestikte cirkel is een stempel van Hero Arts en de hoeken heb ik gewoon afgerond met een rondehoekenpons...... en dan heeeeel hard drukken ;)

XXXM

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Monique

De zwarte vegen kun je ook symbolisch zien: boeken worden gelezen en gelezen en gelezen.
Kortom, ze worden vuil

groetjes Lietje

Anoniem zei

Embrace imperfection ;-)
Maar kan me voorstellen dat je baalt!
Mooi om zo de groei van Bette te zien eigenlijk: eerst voorgelezen worden en nu zelf lezen.
Ben wel benieuwd welke quote je gebruikt hebt eigenlijk...Ik heb nog ruimte over in mijn boekje LOL

Anoniem zei

Hai Monique, wat leuk dat jij ook een blog hebt zeg, heel toevallig kwam ik je tegen!! Als je het niet erg vind, heb ik je bij mijn links gezet, mag graag een groot blogrondje doen!
Leuke LO's zeg, enne, jammer van die inktpad, misschien kan je er nog wat aan veranderen?

Anoniem zei

Nog even, was ik net vergeten, we kennen elkaar van de FAV en van het allereerste scrapbookweekend, voor de duidelijkheid, mijn naam is Marjolein! En ik woon vanaf Juni in Canada!