vrijdag, oktober 13, 2006

Balans

Terwijl ik gisteren een beetje aan het rondsurfen was, kwam ik op ergens onderstaande quote tegen. Voor mij klopte het helemaal:

On the tightrope of life, only one thing allows us to move forward, and that one thing is balance. Without balance we fall into chaos, we fall behind, we miss out on what true choices we have in life. Balance is acheived through awareness. Awareness of what we have on our plate. What is working and what is not. What feels good and what doesn't. Where we are and where we want to be. With awareness, we have choice, the freedom to choose, free will. It is choice that gives us power. Power to choose. Power which is energy. Energy that allows us to move forward in alignment with our choices. We all want to live a full life, and the key to living a full life is finding the balance.

- Laura Kangas -

Ik heb altijd moeite om een zekere balans in mijn leven te vinden. Soms draaf ik maar door in de dingen die ik doe, zonder er echt over na te denken. Doorgaan, doorgaan, doorgaan en vooral niet opgeven :) Nu ik (tijdelijk?) niet werk, merk ik dat er beduidend meer rust in mijn leven komt. En daardoor ook meer tijd om eens goed na te denken wat ik nu eigenlijk met mijn leven wil. En eerlijk gezegd valt het nog niet mee om alles goed op een rijtje te krijgen. Dat kost tijd en die tijd ga ik nu nemen.....

Naast al het serieuze denkwerk, heb ik dit weekend ook een layout afgemaakt, waar ik een tijd geleden al aan was begonnen en die toen maar niet wilde lukken. De combinatie van het papier heb ik in Ali´s nieuwste boek gezien en vond ik zo mooi dat ik het ook eens wilde gebruiken :) maar daarna wist ik het even niet meer. Nu ik het na een paar weken weer tevoorschijn heb gehaald, kreeg ik opeens de geest en heb dit ervan gemaakt:




XXXM

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat ziet dat er geweldig uit. Geweldig die kleuren kombinatie en de mooie letters. Wat een leuke zelfportret van Bette.
groetjes
Haggith

Anoniem zei

Hij is prachtig geworden. En geniet van je nadenktijd :-)

Nellie Hulsman-Lodders zei

Schitterend goed in BALANS zijnde layout! En die BALANS in die layout, krijg jij ook weer, Moniek! Daar twijfel ik niet aan!

Anoniem zei

Leuke lay-out hoor en mooie foto van Bette!
Bedankt voor de quote :-)