zondag, september 17, 2006

Waar is ze toch...............


ze zal het wel druk hebben................

Nou nee, toch niet echt! Althans niet veel drukker dan anders :)
Ik heb ontzettend veel gescrapt deze week en eigenlijk niet zo heel veel te melden, dus vandaar...

Ik mijn opdrachten voor Pien´s afgemaakt en de draad van de online workshop van Shimelle weer een beetje opgepakt. Tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat ik na een paar dagen al hopeloos achter liep. Ik heb wel alle dagen alles ervoor opgeschreven, maar ik vrees dat als ik niet snel de pagina´s ga maken, ik het nooit meer zal doen. Dus ik heb dit weekend een kleine inhaalslag gemaakt en de volgende pagina´s zijn nu ook af:





Nu er een aantal pagina´s in mijn albumpje zitten, ziet het er toch heel erg leuk uit. Op zich zijn de pagina´s niet zo heel erg schokkend want ze zijn steeds min of meer hetzelfde van opbouw, waardoor het maken van een pagina niet zo heel erg veel tijd in beslag neemt. Maar ik probeer toch steeds net een kleinigheidje anders te doen.

XXXM

1 opmerking:

Nicole zei

Hoi Monique, ik vind het al super uit zien, ook een heel leuk thema. Je leert elke dag...
Groetjes en tot zondag bij Elsie.
Nicole Penders