donderdag, augustus 17, 2006

MARITIEM MUSEUM


Ik wilde al langere tijd graag eens naar het Maritiem Museum met Tim en Bette en vanmorgen zijn we, samen met Tim´s vriendje Thijmen, dan eindelijk gegaan. Ik kan het iedereen aanraden, want het was ontzettend leuk. De kinderen vonden de tentoonstelling Professor Plons het allerleukste. Het is echt bedoeld voor kinderen en ze kunnen hier spelenderwijs een beetje leren hoe het er in de haven en scheepvaart toegaat.


Zelf vond ik het museumschip De Buffel erg mooi om te zien. De Buffel is een oud marineschip dat nu ingericht is als museum. het is echt heel erg mooi gedaan. Ik had er graag wat langer rondgekeken, maar de kinderen hadden hier helaas niet zoveel geduld voor :) Ik denk dat ik nog eens terugga samen met mijn vader. Hij heeft vroeger een tijd bij de Marine gevaren en ik denk dat hij het heel leuk zal vinden om te zien.

De vakantie zit er bijna op. Ik vind het echt jammer....... ik vind het heerlijk zo thuis met Tim en Bette. Lekker een beetje rommelen en genieten van elkaar.
Ik heb deze week in de grote schoenendoos met foto´s zitten zoeken en kwam daar foto´s tegen van Tim en Bette toen ze nog op de creche zaten. Wat een schatjes! En wat erg dat die tijd alweer voorbij is. Ik ben soms zo bang dat ik niet genoeg heb genoten van de tijd dat ze klein waren. Het lijkt net alsof de tijd door mijn vingers is geglipt.
Daarom ben ik zo blij dat ik scrap. Ik probeer zoveel mogelijk herinneringen vast te leggen en ik heb het idee dat ik daardoor wat bewuster leef.

Op dit moment ben ik druk bezig met een album over ons weekendje Eurodisney. Zodra ik wat pagina´s af heb, laat ik het zien.
Ik heb me voorgenomen om voor dit album niets te kopen. Ik moet het maken met de materialen die ik al in huis heb (en daar zou ik wel 50 disney-albums mee kunnen maken, geloof me....)
Ik heb alleen voor de kaft 2 vellen disneypapier gekocht (jaja, wie had ooit gedacht dat IK nog eens disneypapier zou kopen!!) maar meer mag absoluut niet van mezelf :)

XXXM

Geen opmerkingen: