zondag, juli 09, 2006

VAKANTIE!!!!!

Vrijdag hebben Tim en Bette vakantie gekregen. Heerlijk! Ze waren er allebei flink aan toe en ik eerlijk gezegd ook! Ik moet nog 2 dagen werken en dan gaan we voor twee en halve week naar de Provence! Ik kijk er echt naar uit.
En vandaag hebben we als voorproefje op de vakantie een boottochtje gemaakt met de sloep van de ouders van een vriendje van Tim. En zeg nou zelf..... wanneer je onderstaande foto ziet, dan geloof je toch niet dat deze in Rotterdam gemaakt is.......



In Hillegersberg hebben we 2 plassen waar je heerlijk kunt varen. Jaren terug toen we nog geen kinderen hadden (ik kan het me bijna niet meer herinneren :) hebben we een klein zeilbootje gehad, waar we af en toe eens mee gingen zeilen op de Bergse voorplas. En eigenlijk was dat heerlijk...... ´s avonds na het werk een flesje wijn en wat te knabbelen mee en dan lekker 2 uurtjes ronddobberen..... Na vanmiddag zou ik zó een sloepje willen kopen :) Lekker genieten van het leven....

De kinderen hebben zich uiteraard prima vermaakt. Natuurlijk moest er gezwommen worden...


Uiteindelijk zijn we maar een paar uurtjes weggeweest, maar ik had het gevoel dat we echt een hele dag er even helemaal uit waren. Even nergens meer aan denken.Genieten.... Zalig!

XXXM



Geen opmerkingen: