vrijdag, juni 09, 2006

KATHY & CAROL



Stampin´up is één van mijn favoriete stempelmerken.Via een Yahoogroep ben ik een aantal jaar geleden in contact gekomen met Kathy. Zij is een Stampin´up demonstrator en via haar heb ik regelmatig stampin´up stempels gekocht. Ze verzorgt mijn pakketjes en (aparte)verzoeken altijd geheel naar wens en toen ik hoorde dat ze naar Nederland kwam, kon ik natuurlijk niet anders dan haar uitnodigen.
En gisteren was het dan zover! Kathy is samen met haar vriendin Carol op vakantie in Europa en ze logeren een paar dagen bij Peggy Severins. Gisteren kwamen Peggy, Kylian, Kathy en Carol mij ophalen voor een dagje toerist in eigen land.

Kathy en Carol wilden graag naar de Koninklijke Porceleyne Fles in Delft. Hier wordt het Delfts Blauw gemaakt. Ik was er ook nog nooit geweest en het was heel erg leuk om eens te bekijken hoe nu eigenlijk Delfts Blauw wordt gemaakt. Het pand waarin ze gevestigd zijn is trouwens ook schitterend.
Hierna hebben we wat in Delft rondgewandeld en hebben we ook de Nieuwe Kerk bezocht. Kathy en Carol vonden het bijzonder interessant dat leden van ons Koninklijk Huis daar begraven liggen.
Het was tevens markt in Delft, dus Kathy en Carol hebben een warme stroopwafel gegeten (vonden ze heerlijk) een simpel broodje kaas gegeten (vonden ze ook heerlijk) en natuurlijk een haring gegeten (vantevoren hadden ze hun twijfels, want het is natuurlijke rauwe vis.... maar het viel hen mee.... alhoewel ik wel de rest van de haring op moest eten :) )
Tot slot hebben we met z´n allen bij ons thuis gegeten. Ik heb geprobeerd om een beetje Nederlands te koken, dus het was gewoon aardappeltjes, boontjes, runderrollade en sla. Het toetje was tiramisu en ik geloof dat dat het meest in de smaak gevallen is :)

Ik heb een fantastische dag gehad. Het was heel leuk om je eigen land eens door de ogen van Amerikanen te bekijken. Je bekijkt sommige dingen opeens heel anders.

Voor mij is dit één van de leuke dingen aan het scrappen: je ontmoet zoveel leuke mensen!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vantevoren wel een beetje tegen deze dag op zag. Je weet tenslotte niet of het klikt, maar je zit wel een hele dag met elkaar opgescheept. Maar ik had het kunnen weten. Het is niet nodig om je daar zorgen over te maken: scrappers zijn altijd leuke en gezellige mensen!


XXXM

P.S. Ik heb hele leuke foto´s maar op de één of andere manier kan ik ze maar niet laden.... ik probeer het later nog eens :(

Geen opmerkingen: