vrijdag, juni 23, 2006

aan de alcohol...

Gisteravond ben ik op bezoek geweest bij Diana. Mijn ex-collega, medepadtje en stempellaar :) We hadden afgesproken dat we de alcoholinkt eens zouden uitproberen. Ik heb al geruime tijd een aantal flesjes hier liggen, maar ben er nog nooit toe gekomen om ze eens te gaan gebruiken. Diana had wat voorbereidend werk gedaan en een DVD van Tim Holtz tevoorschijn gehaald. En samen met Tim hebben we wat geƫxperimenteerd :)



De DVD van Tim is echt een aanrader. Wat kan die man stempelen, zeg! Het is gewoon een genot om naar hem te kijken..... nou ja...... naar zijn manier van stempelen dan :) Zijn stempels zitten helemaal onder de inkt en hij maakt zijn stempels gewoon niet schoon! En eigenlijk maakt het ook helemaal niet uit. Zijn stempels zien er heerlijk goedgebruikt uit!

Het werken met alcoholinkt was heel er leuk, niet iets wat ik dagelijks zal doen, maar zeker iets om af en toe eens tevoorschijn te halen en dan lekker te gaan kliederen.

Het was een supergezellige avond, een beetje gestempeld, goed gekletst en lekker gesnoept. Wat wil een mens nog meer!

Het was overigens een duur avondje voor mij..... op de terugweg ben ik nog geflitst :( Voor dat geld had ik heel wat stempels kunnen kopen.....

XXXM


1 opmerking:

Anoniem zei

Ook ik vond het supergezellig en heerlijk om met die inkt te kliederen. Het was zo inspirerend dat ik het de volgende ochtend niet kon laten om er nog even mee door te gaan, en heb er een kaartje mee gemaakt die ik straks zal mailen. We doen zeker nog eens zo'n avondje. Wel balen dat je geflitst bent, toch een beetje bedwelmd door de alcohol? :)